Klant: Tele2 en KesselsKramer
Hoe introduceer je een nieuwe identiteit voor een voormalige prijsvechter? Door naast de campagne ook de nieuwe stijl op alle niveaus door te zetten.
Klant: SintLucas
Hoe leer je docenten van een MBO-opleiding te schrijven als discipelen met een nieuwe overtuiging? Door hen op een hoger plan aan te spreken en hen te inspireren tot navolging.
Klant: KoeweidenPostma
Hoe creëer je meer eenheid in de publicaties bij de overheid? Door eerst in kaart te brengen wat er allemaal is. En door vervolgens te rubriceren en te simplificeren.
Klant: Nationale-Nederlanden
Hoe geef je een traditionele verzekeraar een make over? Door samen een stijl te ontwikkelen die helemaal nieuw is en tegelijk bij het vertrouwde merk past.
Klant: Buro Reng
Hoe help je een ambitieus designbureau dat vastzit in de NEE-stand? Door niet meteen te gaan schrijven, maar door te durven confronteren en willen inspireren.